Doneer nu

Samen maken we het verschil

Geef uw tijd
Geef geld

GEEF TIJD

Bent u gediplomeerd en ervaren diëtist, fysiotherapeut, voedingsdeskundige, verpleegkundige, ziekenverzorger, praktijkondersteuner of sportdocent? Dan werken we graag met u samen! Geef minimaal zes maanden van uw tijd en laat u praktijkgericht en professioneel bijscholen op het gebied van leefstijlcoaching, zodat u er in de praktijk direct mee aan de slag kunt. U krijgt les van ervaren CRKBO geregistreerde vakdocenten. De studiebelasting is 5 tot 10 uur per week. De kosten van de opleiding worden bij gebleken geschiktheid voor een deel gefinancierd door een van onze sponsors. Ontvangt u een uitkering? Ook UWV vergoedt onder bepaalde voorwaarden de opleidingskosten. Informeer naar de voorwaarden en mail uw motivatie naar: voorzitter@stichtinggratisgezond.nl of klik op de button om naar het contactformulier te gaan.
help ons helpen

Maak het verschil

Onze partners en donateurs

€10000 Dr. C.J. Vaillantfonds

Donatie van 10.000,- euro op 17-10-2019 van het Vaillant Fonds van de Landelijke Vereniging van Crematoria

Talking paper

Logo ontwerp

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen

Steun onze leefstijlbuddies!

Stem op Stichting gratis Gezond

Doe mee met de goede doelen actie van Pro Life zorgverzekeraar 2020.

Dank voor uw steun!